24/7 Crisiscommunicatie: 06 – 24 61 09 67 (Robert Kroon)
T 020-482 08 24

Foodybox

Vier keer per jaar versturen we dé Foodybox met nieuwe, bijzondere of gewoon hele lekkere producten naar honderd geselecteerde food- en lifestylebloggers. Daarnaast gaat de waardevolle box naar vijftig culinaire en lifestyle redacties van kranten en tijdschriften.

We versturen ook 1 keer per jaar een Sustinaable box, deze richt zich op producten en influencers met een gezonde blik op duurzaam eten en drinken. Met succes! De Foodybox en de Sustainable box hebben zich de afgelopen 10 jaar dubbel en dwars bewezen. Vraag naar business cases.

De Foodybox
met ROI-garantie

 

Bloggers, redacteuren en andere food-influencers waarderen de box enorm. Met de Foodybox ontdekken zij een keur aan mooie producten. Bovendien informeert en inspireert deze sympathieke manier de creatieve kookgeest van de bloggende foodlover bij uitstek. Hier vloeit altijd véél media-aandacht voor de participanten uit voort.

Na tien jaar ervaring, durven wij keihard te beweren dat de Foodybox aantoonbaar resultaat levert waar jij blij van wordt.

 

Wil je zien wat het effect is, dan sturen wij je met plezier 3 praktijk cases.

Alle deelnemers van de Foodybox krijgen een advertorial in het vakblad ‘Levensmiddelenkrant’

De Levensmiddelenkrant wordt goed gelezen door inkopers, categorymanagers en andere influentials in de retailbranche. Jouw advertorial levert een positieve bijdrage in de trade marketing.

”Wij hebben inmiddels aan meerdere Foodyboxen meegedaan en wij zijn iedere keer weer onder de indruk van de prachtige creaties die de foodbloggers met onze producten maken. Voor ons is dit concept zeker voor herhaling vatbaar.”
Machteld Quaedackers, Marketing Manager bij Jos Poell
“Wij werken al een ruime tijd samen met Kroon op het Werk. Daarbij maken we regelmatig gebruik van de Foodybox. Voor ons is de Foodybox een mooi middel om tegen een beperkt budget, veel exposure te krijgen online. Naast inspirationele receptinspiratie van de influencers krijgen we na afloop van Kroon op het werk ook een overzichtelijk overzicht van de resultaten in bereik en mediawaarde. De combinatie van deze twee is voor ons heel waardevol om meer aandacht voor groente en fruit te genereren.”
Katinka Bijl, Marketing The Greenery.

Inboxing- én maatwerkvideo

 

Voorafgaand aan het versturen van de Foodybox maken wij een inboxing-video: een inspiratievideo over alle producten die per editie in de box zijn te vinden. Dé manier om redacteuren en social influencers enthousiast te maken om met de producten aan de slag te gaan. Ze ontdekken onder meer de achtergrond en het verhaal van jouw product. Plus de toepassingsmogelijkheden.

Onze chef en presentatrice Denise is al ruim anderhalf jaar onze vaste gast in de video’s. Ze kookt niet alleen de sterren van de hemel, maar presenteert ook heel naturel. Kijk zelf maar.

 

Maatwerkvideo

Deelnemers ontvangen ook een maatwerkvideo. Deze video is goed inzetbaar voor eigen communicatiedoeleinden. Denk aan je website, socialmediakanalen, maar ook beurzen en retail-communicatie.

Zes redenen om mee te doen met de Foodybox

 

 

  • Honderd social influencers en redacteuren van kranten en tijdschriften ontvangen jouw producten op het huisadres.
  • Meedoen met de Foodybox betekent: een explosie aan artikelen online en in de gedrukte media.
  • Online postings hebben een positief effect op de vindbaarheid van je merk of product binnen Google (SEO).
  • Gratis een maatwerk-productvideo
  • Een redactioneel artikel in het vakblad: Levensmiddelenkrant.
  • Na drie maanden ontvang je een uitgebreide rapportage van de mediaresultaten, het bereik en de gerealiseerde mediawaarde. Zo krijg je de garantie dat je investering in ieder geval wordt terugverdiend.

 

Interesse?

Wij overtuigen je graag met het sturen van resultaten van andere deelnemers van de Foodybox. Stuur een e-mail naar robert@dekroonophetwerk.nl en je ziet de selectie tegemoet.